№
|
Зміст роботи
|
Мета роботи
|
Форма роботи
|
Термін; відповідальний
|
І етап – діагностичний (2014 рік, вересень - жовтень)
|
1 |
Діагностика стану навчально-виховного процесу, результатів олімпіад, конкурсів-захистів МАН. |
Виявлення проблеми, обґрунтування її актуальності |
Аналіз |
Вересень-жовтень, 2014 р.; ЗДНР, керівники ШМО |
2 |
Виявлення проблем, які потребують розв’язання. |
ІІ. Теоретичне обґрунтування проблеми (2014-2015 роки)
|
1 |
Вивчення теорії проблеми на засіданнях методичної ради школи, шкільних методичних об’єднань та шляхом самоосвіти педагогів. |
Накопичення теоретичних знань |
Обговорення; самоосвіта |
2014-2015 р.р.; керівник МР школи, керівники ШМО |
2 |
Визначення структури і змісту методичної роботи школи в загально районній і шкільній проблемній темі. |
Листопад 2014 р. |
ІІІ етап – Практичне дослідження проблеми (2015 – 2017 роки)
|
1 |
Проведення тематичних засідань шкільних МО |
Удосконалення навчально-виховного процесу, ППД |
Виступи на засіданні ШМО |
2015-2017 н.р.; керівники ШМО |
2 |
Проведення семінару –практикуму |
Практичне дослідження |
ЗДНР,вч-предметники |
3 |
Проведення відкритих уроків вчителів |
Взаємовідвідування уроків |
ЗДНР,вч-предметники |
ІV етап – Підбиття підсумків роботи над проблемною темою (серпень 2018 р.)
|
1 |
Систематизація накопиченого матеріалу |
Підбиття підсумків роботи над проблемною темою |
Узагальнення досвіду роботи над проблемою |
ЗДНР, керівники ШМО |
2 |
Оформлення методичного бюлетеня за підсумками роботи |
3 |
Творчі звіти вчителів |
Вчителі, які атестуються |
4 |
Підсумкові засідання ШМО |
Керівники ШМО |