Тема: Співвідношення між сторонами і кутами в прямокутному трикутнику
Мета: Засвоїти співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника, сформувати вміння застосовувати ці співвідношення для знаходження невідомих сторін і кутів в прямокутному трикутнику. Розвивати у учнів вміння робити висновки, словесно формулювати ці висновки, розвивати творчі здібності. Виховувати інтерес учнів до математики, віру у власні здібності і сили та свідоме ставлення до навчання.
Мета: узагальнити й систематизувати знання, отримані під час вивчення теми; провести корекцію знань і вмінь; розвивати старанність, культуру відповіді, зацікавленість математикою, логічне мислення, здатність самостійно оцінювати знання, ініціативи, вміння працювати у творчих групах; розвивати ситуацію успіху, увагу та пам'ять, творчих здібностей учнів; дати можливість кожному учню висловлювати свої думки й відчути відповідальність за спільну справу; зміцнювати почуття обов’язку між членами творчої групи й уміння давати оцінку роботи своїй та інших, виховання прагнення здобувати нові знання, активності та самостійності, старанність.
Мета: Навчальна:ознайомити учнів з наочним зображенням статистичного розподілу; ввести поняття гістограми та полігону розподілу; навчити учнів будувати гістограми та полігони розподілу; формувати навички розв’язування математичних завдань за допомогою комп’ютерної техніки.
Розвивальна: розвивати аналітичне мислення, пам’ять та увагу; показати практичне застосування табличного процесора для розв’язування математичних завдань; розвивати культуру мовлення.
Виховна: виховувати працьовитість, акуратність, наполегливість у досягненні мети; формувати інтерес до вивчення математики; сприяти самостійності учнів під час роботи.