В рамках місячника профорієнтації психологом була проведена робота з формування професійних намірів учнів. В 11 класі проведена методика Пряжникова «Будь готов» з метою активізації і самопізнання учнів і їх роздумів про особистісні можливості, що так чи інакше сприяють успішності самовизначення. За результатами діагностики було виявлено, що найбажанішими професіями є:
бізнесмен – 88%
дизайнер – 38%
менеджер -38%
інженер – 38%
психолог – 25%
перекладач – 25%
програміст - 25%.
Учні отримали результати рівня особистісної готовності до різних видів професійної діяльності. Були проведені індивідуальні консультації щодо опрацювання особистісних якостей до обраної професії.
У 9 класі проведена діагностика за методикою Клімова «Карта інтересів», яка дала уявлення про типи професій та про поле діяльності працівника тої чи іншої спеціальності. Інтерес до професії є важливою передумовою її успішного засвоєння, продуктивності праці. У деяких учнів професійний інтерес відрізняється глибиною та стійкістю, спонукає їх до самовиховання, поповнення знань та досвіду. Такий інтерес – найцінніше надбання особистості. Діагностика виділяє предмет праці людини. У 9 класі учні віддали перевагу типу професії:
Відповідно до річного плану роботи школи та з метою з активізації системи професійної орієнтації учнівської молоді та надання їй можливості усвідомленого професійного вибору в школі з 20 лютого стартував місячник профорієнтації. В рамках місячника будуть проведені і поступово висвітлені на сайті матеріали діагностичних досліджень, тематичних виховних годин, конкурсів тощо. Слідкуйте за новинами.