Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 09.04.2020, 17:00:41

Меню сайту
Категорії розділу
Англійська мова [18]
Фізика [27]
Математика [7]
Початкова школа [25]
Практичний психолог [8]
Виховні заходи [2]
Основи здоров'я [1]
Інформатика [14]
Електронні видання [1]
Додаткові матеріали [0]
Українська мова та література [5]
Історія [4]
Правознавство [1]
Фізична культура [1]
Хімія [1]
Російська мова [1]
Біологія [1]
Друзі сайту
 
Блоги вчителів
Наше опитування
Яку інформацію Ви хотіли б знайти на сайті?
Всього відповідей: 95
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Методична скарбничка » Фізика

Уроки фізики у 7 класі
Урок №7.
Тема: Взаємодія тіл. Земне тяжіння. Електризація тіл. Взаємодія заряджених тіл. Взаємодія магнітів. Сила –міра взаємодії. Енергія.
Мета: Ознайомити учнів з явищем взаємодії тіл та всесвітнім тяжінням. Пояснити як наелектризувати тіло, як взаємодіють між собою заряджені тіла. Що таке постійні магніти, як вони взаємодіють та які їх властивості. Ввести поняття сили та енергії. Підготуватися до тематичного оцінювання. Розвивати мислення та інтерес учнів до набування фізичних знань.
Тип уроку: комбінований.
Структура уроку.
I. Перевірка домашнього завдання, повторення й оцінювання знань учнів -15 хв.
Перевірку підготовки учнів можна здійснити за допомогою фізичного диктанту.
Фізичний диктант.
1. Назвіть три фізичні величини, якими характеризуються розміри тіл.
2. Дайте визначення одиниці вимірювання цих величин.
3. За допомогою яких приладів можна їх виміряти?
4. Користуючись масштабною лінійкою, виміряйте лінійні розміри одного із своїх підручників та знайдіть його площу його поверхні і об’єм.
5. У вас є коробка канцелярських скріпок. Як за допомогою мензурки виміряти об’єм однієї скріпки?
6. Як, маючи тільки лінійку, визначити товщину блюдця, не розбиваючи його?
Такі завдання вчитель дає за допомогою запису на класній дошці, графопроектора або індивідуальних карток. Учні виконують вправи на окремих аркушах паперу. Протягом цього часу вчитель, проходячи класом, вибірково перевіряє виконання учнями домашніх письмових завдань у зошитах. Потім вчитель робить загальний аналіз стану виконання фізичного диктанту, пропонує найбільш підготовленим учням оголосити хід та результати виконання окремих завдань роботи.
II. Вивчення нового матеріалу -20 хв.
Вивчення нового матеріалу проводять методом проблемної розповіді про відкриття Земного тяжіння, електричних та магнітних явищ. Розповідь супроводжують демонстрацією дослідів по взаємодії тіл, тяжінню, взаємодія однойменних та різнойменних зарядів (полюсів постійних магнітів).
Пояснити які види сил існують у природі, за допомогою якого приладу і як їх вимірюють. При введенні поняття енергії, пояснити види енергії і де вони використовуються на практиці.
III. Закріплення і узагальнення нових знань -7 хв.  
Запропонувати учням відповісти на запитання та розв’язати задачу на повторення.
1. Які тіла взаємодіють під час падіння каменя, руху супутника, автомобіля, вітрильного човна?
2. Чому пружини для динамометрів виготовляють зі сталі, а не з міді або свинцю?
3. Яка сила є причиною руху краплин дощу до Землі?
4. Яким молотком –легким чи важким –можна забити цвях за меншу кількість ударів? Чому?
Задача: На палубі судна є прямокутний майданчик розмірами 10×15м. Скільки контейнерів може поміститися на майданчику, якщо контейнер являє собою «кубик» із довжиною ребра 2м?
III. Домашнє завдання -3 хв.
Повторити основний матеріал розділу та підготуватися до тематичного оцінювання.
Категорія: Фізика | Додав: Школа (28.05.2009)
Переглядів: 2044 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Пошук
Актуальні новини

------------------------------

Цікаві події
Участь у проектах
----------------------------
----------------------------
-----------------------------

Мирненська ЗШ І-ІІІ ст. © 2020
Створити безкоштовний сайт на uCoz