Тематичне оцінювання з теми: «Починаємо вивчати фізику» (зразок). Початковий рівень 1. Що більше: а) 2м чи 60см; б) 5см2 чи 5дм2; в) 300см3 чи 0,3л ? 2. Про які фізичні величини йдеться в прикладах : а) візок поїхав 30см; б) у пляшці міститься 0,25л води; в) урок триває 45 хв.; г) вода кипить при 1000С ? 3. Які фізичні величини вимірюють за допомогою: лінійки, мензурки, секундоміра, термометра?
Середній рівень 1. Визначте об’єм прямокутного бруска, якщо його розміри такі: довжина -0,2м, ширина -5см і висота -20мм. 2. Уночі температура повітря була -100С, а вдень +120С. На скільки градусів змінилася температура повітря? 3. Визначте ціну поділки кожного з термометрів, що зображені на рисунку а-в, і температуру, яку вони показують.
Достатній рівень 1. Кахельна плитка має форму квадрата зі стороною 15см. Скільки плиток потрібно для викладання кахлем стіни площею 5м2? (відповідь: 222.) 2. Товщина стінок порожнистого циліндра дорівнює 2мм. На скільки внутрішній діаметр циліндра є меншим від зовнішнього? (відповідь 4мм.) 3. Фундамент будинку складається з плит, довжина яких -1,2м, ширина -0,3м і висота -0,5м. Скільки плит закладено у фундаменті будинку, якщо його площа дорівнює 120м2? (відповідь: 333.)
Високий рівень 1. Як визначити середній діаметр однакових швацьких голок, маючи тільки лінійку? 2. У вас є коробка кнопок. Як виміряти за допомогою мензурки об’єм однієї кнопки? 3. Скільки потрібно часу для того, щоб укласти у ряд стільки кубиків об’ємом 1мм3 кожний, скільки їх міститься в 1м3? На укладання одного кубика витрачається 1с. (відповідь: 31,7 року.)