Урок№3.
Тема уроку. Середня швидкість нерівномірного руху. Графіки руху.
Мета уроку: розглянути приклади нерівномірного руху, ввести поняття середньої швидкості, навчити будувати графіки шляху і швидкості. Виробити навички переходу від одних одиниць вимірювання швидкості до інших. Продовжити формування узагальнених способів мислительної діяльності: вмінь узагальнювати і конкретизувати, означати поняття і пояснювати їх суть тощо.
Тип уроку: комбінований.
запитання своїм суперникам (використовують запитання, які вони підготували вдома). Суперник відповідає на нього і ставить запитання іншій групі за схемою:
План-схема уроку №3
Етап уроку |
Час,
хв. |
Форми і методи діяльності вчителя |
Результати діяльності |
І. Розминка |
3 |
Вправа «Хто більше прочитає слів у слові?» |
Розвиток логічного мислення |
ІІ. Актуалізація опорних знань |
10 |
Перевірка домашнього завдання. Інтерактивна вправа «Компетентність» |
Актуалізація опорних знань |
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності |
2 |
Постановка проблемних запитань |
Мотивація навчальної діяльності |
IV.Сприйняття навчального матеріалу
|
15 |
Пояснення вчителя з постановкою проблемних запитань |
Засвоєння навчального матеріалу |
V. Осмислення об’єктивних зв’язків
|
10 |
Розв’язування задач |
Закріплення вивченого
матеріалу |
VI.Підсумки уроку
|
3 |
Інтерактивна вправа «Метод ПРЕС».
|
Підбиття підсумків уроку |
VII.Домашнє завдання
|
2 |
Завдання репродуктивного та творчого характеру. Розв’язування задач. |
Ефективне засвоєння
навчального матеріалу |
|