Урок №7
Тема уроку. Коливальний рух. Амплітуда, період і частота коливань. Маятники. Математичний маятник.
Мета уроку: познайомити учнів з одним із найбільш поширеним рухом у природі та техніці – коливальним рухом. Дати визначення величин, які характеризують коливальний рух, познайомити учнів із законами коливань пружинного та математичного маятників. Продовжити формування переконань учнів у пізнаваності Природи й використанні набутих знань для практичних потреб Людини.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Демонстрації: 1. Вільні коливання математичного маятника.
2.Залежність періоду коливань математичного маятника від його довжини
1. Вільні коливання пружинного маятника.
План-схема уроку№7
Етап уроку |
Час,
хв. |
Форми і методи діяльності вчителя |
Результати діяльності |
І.Актуалізація опорних знань
|
10 |
Презентація сенканів.
Перевірка виконання домашньої задачі. Гра «Спіймай помилку!» |
Повторення вивченого матеріалу |
ІІ.Мотивація навчальної діяльності
|
2 |
Спостереження демонстрації з постановкою проблемних запитань |
Мотивація навчальної діяльності
|
ІІІ.Сприйняття навчального матеріалу
|
16 |
Пояснення вчителем з використанням демонстрацій |
Засвоєння навчального матеріалу |
ІV.Осмислення об’єктивних зв’язків
|
13 |
Експериментальне завдання. Розв’язування задач |
Закріплення вивченого
матеріалу |
V.Підсумки уроку
|
3 |
Інтерактивна вправа «Мікрофон»
|
Підбиття підсумків уроку |
VI.Домашнє завдання
|
1 |
Завдання репродуктивного та творчо-пошукового характеру |
Ефективне засвоєння
навчального матеріалу, підготовка до наступного уроку |
Завантажити урок |