| Урок №7 Тема уроку. Коливальний рух. Амплітуда, період і частота коливань. Маятники. Математичний маятник. Мета уроку: познайомити учнів з одним із найбільш поширеним рухом у природі та техніці – коливальним рухом. Дати визначення величин, які характеризують коливальний рух, познайомити учнів із законами коливань пружинного та математичного маятників. Продовжити формування переконань учнів у пізнаваності Природи й використанні набутих знань для практичних потреб Людини. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. Демонстрації: 1. Вільні коливання математичного маятника.                2.Залежність періоду коливань математичного  маятника від його довжини  1.     Вільні коливання пружинного маятника. План-схема уроку№7   
 
| Етап уроку | Час, хв. | Форми і методи діяльності вчителя | Результати діяльності |  
| І.Актуалізація опорних знань   | 10 | Презентація сенканів. Перевірка виконання домашньої задачі. Гра «Спіймай помилку!» | Повторення вивченого матеріалу |  
| ІІ.Мотивація навчальної діяльності   | 2 | Спостереження демонстрації з постановкою проблемних запитань | Мотивація навчальної діяльності   |  
| ІІІ.Сприйняття навчального матеріалу    | 16 | Пояснення вчителем з використанням демонстрацій | Засвоєння навчального матеріалу |  
| ІV.Осмислення об’єктивних зв’язків   | 13 | Експериментальне завдання. Розв’язування задач | Закріплення вивченого матеріалу |  
| V.Підсумки уроку   | 3 | Інтерактивна вправа «Мікрофон»   | Підбиття підсумків уроку |  
| VI.Домашнє завдання   | 1 | Завдання репродуктивного та творчо-пошукового характеру | Ефективне засвоєння навчального матеріалу, підготовка до наступного уроку |  Завантажити урок |