У 2007-2008 навчальному році основною метою навчання російської та української мови, української та зарубіжної літератури було формування національно свідомої, інформаційно підкованої, духовно багатої особистості, компетентної в усіх сферах життя. Для досягнення головної освітньої мети найвідповіднішим є комунікативно-функціональний та особистісно-орієнтований підходи до навчання мови.
Робота МО була спрямована на вивчення різних підходів до навчання, суть якого в тому, що вивчення мовних фактів і явищ починається зі спостереження і аналізу живого мовлення і супроводжується поясненням та широким використанням практичних завдань і вправ з розвитку зв’язного мовлення, ілюстрованих сучасними витворами мистецтва різних жанрів.
Робота вчителів-словесників була спрямована на розвиток компетентної особистості, яка має широкий світогляд і творчу уяву.
На засіданнях МО обговорювалися проблеми у навчанні мови, розроблялися заходи, які сприяють самоосвіті учнів, змушують їх замислитись над складностями життя не тільки літературного героя, а й власного, над своєю поведінкою, рисами характеру, ставленням до оточуючих людей.
На протязі року надавалася допомога молодим вчителям в підготовці до уроків, в підборці прийомів, форм і методів роботи на уроці.
На засіданнях заслуховувалася інформація про роботу зі здібними учнями, розроблялися методи визначення обдарованих дітей.
Особлива увага приділялася стану викладання навчальних програм, вивчення рівня і якості навчальних досягнень учнів.
|