Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 23.04.2024, 14:54:21

Меню сайту
Категорії розділу
Проект "Безпека в мережі Інтернет" [1]
Розробки заходів, уроків [4]
Фотозвіт проведених заходів [13]
Пам'ятки для учнів [2]
Друзі сайту
 
Блоги вчителів
Наше опитування
Яку інформацію Ви хотіли б знайти на сайті?
Всього відповідей: 95
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Проект "Безпека в мережі Інтернет" » Розробки заходів, уроків

Тренінг "Мандруй по мережі Інтернет безпечно" для учнів 5 класів (вч. інформатики Романенко О.В.)

Тренінг "Мандруй по мережі Інтернет безпечно"

Клас: 5 клас

Мета заходу: розширити уявлення учнів про мережу Інтернет; сформувати уявлення про небезпеку, яка може бути в Інтернеті; виховувати вміння безпечно користуватися мережею Інтернет, сприяти безпечному спілкуванню в мережі Інтернет.

Форма: тренінг.

Обладнання: заготовка «Рибка», хмарки, малюнки для колажу, правила безпеки, малюнок «Корова»

 

Хід заходу.

Вчитель: У сучасному суспільстві подорожі в просторі Інтернету стали невід’ємною частиною життя людини. Інтернет допомагає нам в навчанні, в спілкуванні з однолітками. За допомогою Інтернету ми можемо творити та співпрацювати. При цьому подорожі в Інтернеті можуть приховувати в собі багато небезпек. Кожен з вас здогадується, які небезпеки та ризики містить Інтернет. Отже, сьогодні ми знову вирушаємо в подорож по цікавим стежкам мережі Інтернет, щоб знову пригадати правила безпечної поведінки в мережі Інтернет.

Але перш ніж вирушити в подорож, давайте розробимо правила, які необхідно дотримуватися під час подорожі.

Правила гри (у вигляді смайліків, вивісити на дошку):

  1. Не викрикувати
  2. Поважати одне одного
  3. Правило руки
  4. Уважно слухати
  5. Посміхайся

Ну що ж, я думаю ми можемо вирушати в подорож. Так?

Вчитель: Мережа Інтернет – це інформаційний простір, який об‘єднує мільйони комп‘ютерів, розташованих по всьому світу. Інтернет дає величезні можливості: спілкування, бібліотеки, музика, кіно. Ви теж є активними користувачами мережі Інтернет, а особливо активними користувачами соціальних мереж. Давайте визначимо, яким є їх позитивний і негативний вплив.

Вправа 1. Плюси та мінуси Інтернету.

Діти працюють в групах «Плюси» та «Мінуси». На червоних хмарках пишуть негативний вплив Інтернету, на зелених хмарках – позитивний вплив.

Кожна група презентує своє завдання. Стікери кріпляться на плакат з павутинням.

Висновок: Інтернет – цікавий і корисний засіб навчання, відпочинку і спілкування з друзями. Але, разом з тим, комп’ютерна мережа містить віртуальні загрози, які можуть мати негативні наслідки в реальному житті.

Вчитель: Сьогодні я Вам пропоную дізнатися про нові небезпеки в мережі Інтернет. Що на нас може чекати в соціальній мережі.

Вправа 2. «Розкажи про себе»

Діти на аркушах пишуть своє імя і на кожну літеру придумують характеристику. Потім презентують  свою роботу.

Спілкуючись в Інтернеті, ви отримуєте інформацію про свого співрозмовника з його слів і маєте її довіряти. Чи завжди вона правдива?

Вправа 3. «Впізнай, хто це?»

Один учасник виходить, а решта домовляються, про кого говоритимуть. Потім запрошують того, хто вийшов, стати в центрі кола. Учасники дають характеристику одному з однокласників, а хто в колі відгадати, про кого йде мова.

Вчитель: Чи легко вдалося впізнати людину, про яку всі розповідали? Спілкуючись в Інтернеті, ми можемо навіть не впізнати того, кого вже давно знаємо.

Вправа 4. Асоціації

Один учень промовляє будь-яке слово, а завдання їхнього сусіда зліва – швидко назвати перше слово-асоціацію, яке прийшло йому на думку. Його сусід зліва промовляє свою асоціацію на його слово – і так по порядку. У фіналі голосно промовляється останнє слово.

Вчитель: Звісно, перше слово і останнє – це зовсім різні слова. Це стосується і достовірності інформації у мережі Інтернет. Така недостовірна інформація в мережі називається фейком.

Вправа 5. Корова

Учасники сідають на стільці по двоє спинами один до одного. Один із учасників отримує чистий аркуш паперу та олівець. Інший – заздалегідь підготовлений малюнок корови.

Учасник, який має малюнок, не повинен показувати його своєму партнерові, а виключно словами передати зміст зображеного. Учасник, який має чистий аркуш паперу та олівець, повинен якомога точніше намалювати те, що буде казати його напарник, тобто зробити свою копію малюнка.

Вчитель: «Чи це ти так радив малювати?», «Тоді чому твій напарник намалював зовсім не те, що ти йому говорив?». «Чи дійсно ти малював те, що він тобі казав? Чому ж тоді у вас неоднакові малюнки?».

Не можна довіряти інформації, отриманій лише завдяки одному органу чуття (в даному випадку – слуху). Тоді чому ми довіряємо інформації, яку отримуємо від співрозмовників у соціальних мережах? Ми не бачимо їх, не відчуваємо їхньої реакції, навіть не можемо бути впевненими, що фотографія та реальна людина по той бік екрана будуть схожі. Ми не знаємо, хто саме знаходиться по той бік монітора.

Вправа 6.  Колаж «Правила безпеки в Інтернеті»

З запропонованих правил та малюнків скласти колаж правил безпеки в мережі Інтренет

Вчитель: Наша подорож закінчується.

Вправа 7 "Золота рибка"

Вчитель. Напишіть на листочках, які правила безпеки з сьогоднішнього тренінгу Ви взяли для себе, починаючи речення зі слів: «Я ніколи не

Учні пишуть правила на монетах і наклеюють на "Мішечок знань".

Вчитель: Ми сьогодні повторили ще раз, які небезпеки існують в мережі Інтернет. Але на справді їх багато. Кожний ваш крок має бути обдуманим і заздалегідь. В мережі Інтернет треба бути обережним і пам‘ятати правила безпечної роботи в мережі Інтернет.

Категорія: Розробки заходів, уроків | Додав: Школа (07.02.2017)
Переглядів: 814 | Коментарі: 4 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Пошук
Актуальні новини

------------------------------

Цікаві події
Участь у проектах
----------------------------
----------------------------
-----------------------------

Мирненська ЗШ І-ІІІ ст. © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz