За 55 років існування Мирненської школи склалися певні традиції. Одна з
найкращих – високі досягнення учнів школи у навчанні. З перших років існування
школи про успіхи в навчальній діяльності було відомо в районі: учні посідали
призові місця з предметних олімпіад: хімії, фізики, математики, російської
літератури. Ця традиція живе в нашій школі й понині: учні Мирненської школи
цього навчального року посіли призові місця з предметних олімпіад (біологія,
історія, українська мова і література. Щорічно наші учні є учасниками обласного
туру предметних олімпіад. Вже кілька років учні нашої школи займаються
науково-дослідницькою роботою в МАН. Вчителі, які є науковими керівниками,
допомагають учням у захисті своїх робіт на районному та обласному рівні. Вже не
перший рік вчителі Гладких Л.В., Фадєєва Т.А., Буторіна Л.І. ведуть цю складну
роботу. Про учнів-учасників МАН: Собко Тетяну, Халабузар Катерину, Кудріна
Антона, Болдиреву Ірину, Воробйову Вікторію, - відомо не лише в районі, а й в
області.
Прекрасну традицію вивчення історії рідного краю започаткували ще у 1962
році директор школи Катруха Іван Степанович і вчитель історії Бабкін Яків
Євдокимович, які спільними зусиллями створили в школі історичний музей. Щороку
він поповнювався унікальними експонатами та документами. У 1966 році музей було
зареєстровано як народний в Мелітопольському краєзнавчому музеї. В районі не
було жодного музею рівного Мирненському шкільному музею за кількістю та
цінністю представлених експонатів. Його із задоволенням відвідували учні,
батьки, гості району, для яких проводилися змістовні екскурсії.
На превеликий жаль, під час заміни електропроводки багато документів та
експонатів були зіпсовані, особливо постраждав відділ нумізматики.
На початку 70-х років у школі були добре обладнані Ленінська зала та
картинна галерея, в якій були представлені роботи місцевого художника Тєтєріна
Володимира Миколайовича. Екскурсії у шкільному музеї, Ленінській залі та картинній
галереї проводили заздалегідь підготовлені учні екскурсоводи..
За 80-ті роки у зв’язку з проведенням будівництва нового корпусу школи
деякі експонати шкільного музею, картинної галереї були втрачені. І тільки у
1999 році відбулося друге народження шкільного історико-краєзнавчого музею. Спочатку музей розміщувався у
приміщенні початкової школи. Велику допомогу у його відновленні надали класні
колективи: кожен клас отримував окремі завдання, з якими успішно справлявся.
Оформленням музею були зайняті вчитель історії, керівник клубу «Пошук» Буторіна
Любов Іванівна, вчитель образотворчого мистецтва Собко Ірина Іванівна.
Головне завдання, яке ставилося під час відновлення шкільного музею –
відродити добру традицію, поглибити та доповнити знання учнів про історію свого
селища, його культурний розвиток, інфраструктуру.
Прекрасною традицією, яка живе і сьогодні, є захоплення учнів Мирненської
школи спортом, туризмом. Протягом 20-ти років двічі на рік (у вересні та
травні) учні школи здійснюють дводенні туристичні походи до Старобердянського
лісництва, с. Алтагір, де не тільки розважаються і відпочивають, а вивчають
історію рідного краю, знайомляться з рідкісними експонатами флори і фауни нашої
місцевості, проводять різноманітні спортивні змагання.
Цю добру традицію започаткували вчитель географії Межева Наталія
Володимирівна і вчитель фізкультури Бунін Володимир Кирилович. В наш час живе
ця традиція завдяки вчителям-ентузіастам туристичної справи: Пузанову Ю.В.,
Нестерову В.В., Васецькій Л.О., Сиващенку В.А., Сердюковій Л.М..
В усі роки школа жила і живе не тільки навчанням. Відрадою для учнів завжди
є художня самодіяльність. Із задоволенням учні відвідують заняття гуртків:
вокально-хорового, драматичного, танцювального, «художнього слова». Творчі
колективи школи високо відзначені районним журі під час проведення щорічних
конкурсів-оглядів художньої самодіяльності «Таланти твої, Україно!». Хоровий колектив Мирненської
ЗШ І-ІІІ ступенів у 2007-2008 навчальному році було визнано одним з найкращих у
Мелітопольському районі .
Таким чином, учні школи в усі роки не тільки вчилися, вони могли змістовно із
користю для себе провести вільний час .
На початку 80-х років у педагогічній пресі активно почали з’являтися роботи
щодо організації шкільного самоврядування. Ознайомившись з деякими із них і
обговоривши їх на педагогічній раді, на учнівських загальних зборах, було
вирішено розпочати цю складну, але дуже важливу справу в нашій школі.
Ініціатором впровадження учнівського самоврядування була директор школи
Кружилова Галина Іванівна.