Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 23.11.2024, 10:24:36

Меню сайту
Категорії розділу
Мои статьи [6]
Історія школи [3]
Сучасна школа [3]
Друзі сайту
 
Блоги вчителів
Наше опитування
Яку інформацію Ви хотіли б знайти на сайті?
Всього відповідей: 95
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Історія та сучасність школи » Сучасна школа

Школа сьогодні

Головною метою навчального закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти.
            Головними завданнями навчального закладу є:
- забезпечення реалізації права громадян на повну загальну середню освіту;
виховання громадянина України;
- виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй;
- формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої до професійного самовизначення;
- виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина;
- розвиток особистості учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду;
- виховання свідомого ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я учнів;
- створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину і суспільство.
            Школа працює над проблемою: „Продуктивне навчання через розвиток життєвих компетентностей”.
            У школі проводиться значна робота щодо пошуку, навчання й виховання обдарованої молоді.
Учні беруть участь у Міжнародному конкурсі імені П.Яцика з української мови та фізико – математичному конкурсі „Кенгуру”. Обдаровані діти мають доступ до мережі Інтернет. Для розвитку творчих здібностей учнів та підвищення якості їх знань у школі працюють предметні гуртки, факультативи , секції. Учні є призерами ІІ етапу предметних олімпіад та конкурсу імені П. Яцика, учасниками ІІІ етапу олімпіад.
З
36 вчителів Мирненської ЗШдесять мають вищу кваліфікаційну категорію, п’ятеро вчителів мають звання „Старший вчитель” та „Відмінник народної освіти”, директор школи Кружилова Г.І. нагороджена знаком В. Сухомлинського. П’ятнадцять педпрацівників мають першу кваліфікаційну категорію, п’ятеро – другу і шестеро
- спеціалісти.
            Організація навчально – пізнавальної діяльності учнів школи базується на забезпеченні сприятливих умов використання педагогами нових педагогічних технологій дня:
- досягнення дітьми рівня освіченості відповідного ступеня навчання;
- організація навчання рідної мови як основного засобу навчання основам наук за єдиними вимогами та єдиною системою;
- інтелектуального, фізичного розвитку кожного учня з оптимальним врахуванням їх потенціалу та можливостей, інтересів, нахилів;
- соціального становлення особистості учнів;

- виховання компетентної особи;
- формування життєвого активного гуманістично спрямованого громадянина України.
            З цією метою у школі працює методична рада школи та п’ять методичних об’єднань:

- методичне об’єднання вчителів початкових класів (керівник Маслова Г.В.);

- методичне об’єднання вчителів української та російської філології (керівник Сиващенко С.П.);

- методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу (керівник Акулова Н.Ю.);

- методичне об’єднання вчителів англійської мови (керівник Устюгова О.О.);

- методичне об’єднання класниї керівників (керівник Назаренко С.Б.).

            Найбільш цікавою і результативною формою методичної роботи є педагогічні ради. Впроваджуються нові моделі їх проведення.
            Творчі надбання педагогічних працівників школи демонструються на засіданнях методичних об’єднань, методичної ради школи.

         У 2008-2009 навчальному році двоє вчителів були керівниками предметних районних методичних об’єднань, стільки ж – керівниками ПДС, троє вчителів школи керували творчими лабораторіями та творчими групами, троє вчителів були членами творчих та динамічної груп.

            Педагогічні працівники систематично приймають участь у роботі предметних районних методичних обєднань, шкільних методичних обєднань, постійно діючих семінарах, тощо.

Категорія: Сучасна школа | Додав: Школа (25.05.2009)
Переглядів: 1650 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Пошук
Актуальні новини

------------------------------

Цікаві події
Участь у проектах
----------------------------
----------------------------
-----------------------------

Мирненська ЗШ І-ІІІ ст. © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz