Ты улыбкой, как солнышком, брызни,
Выходя поутру из ворот,
Понимаешь, у каждого в жизни,
Предостаточно бед и забот.
Разве любы нам хмурые лица,
Или чья-то сердитая речь.
Ты улыбкой сумей поделиться,
И ответную искру зажечь.
15-16 листопада у 3-Б класі пройшли тренінги «Дружний клас» та «Дружна родина» за програмою «Вчимося жити разом» Діти із задоволенням демонстрували, як в роботі допомагає злагодженість і взаємодія. Самі придумали емблему, девіз та правила дружного класу. Творчі завдання дали проявити здібності кожного і у спільній роботі добитися успіху. Клас – це дружна родина, де всі піклуються один про одного. Найбільше дітям запам’ятались: руханка, казки «Ріпка», вірші, тести.
9 листопада в 10 класі був проведений тренінг «Як досягти мети». Метою тренінгу було сприяти в учнів розвитку навичок ціле покладання, навчити оцінювати свої здібності і можливості на шляху до мети.
Після проведення тренінгу діти зробили висновки:
Мета — це мрія, яка має термін виконання.
Ретельне планування майбутнього допомагає досягти життєвого успіху і вищого рівня загального благополуччя.
Техніки SMART і SWOT допомагають обирати цілі та звіряти свої бажання з можливостями.
7 листопада у 7 класах був проведений тренінг «Стрес і психологічна рівновага». Метою даного заняття було навчити дітей визначати джерела стресу у своєму житті, використовувати технгіки самоконтролю.
Наприкінці заняття учні змогли:
* пояснити, що таке стрес та які є види стресу;
* назвати чинники, які створюють стрес;
* оцінити індивідуальний вплив стресу;
* продемонстувати уміння використовувати техніки самоконтролю у стресових ситуаціях.
Тренінг пройшов продуктивно і цікаво!
На тренінгу «Уміння слухати» діти 3-Б класу зрозуміли різницю між «слухати» і «чути», вміння «слухати всім тілом». Тренінг відбувався в ігровій формі, що дуже сподобалося дітям. В кінці тренінгу учні з легкістю продемонстрували уміння активно слухати співрозмовника.
Для реалізації проекту «Вчимося жити разом» у 3-Б класі був проведений перший тренінг «Характер людини». Кожен учень навчився розрізняти поняття «характер» і «зовнішність», зрозуміли, що внутрішня краса людини важливіша ніж зовнішня. Ігрова форма проведення заняття мотивує дітей щоб покращувати свій характер, позбавлятися негативних рис. З цікавістю слухали та обговорювали казку «Ліки від лінощів».
10 жовтня у 7-хкласах відбувся другий тренінг на тему «Синергія стосунків». Тренінг розкрив значення терміну «Синергія», аналізували якість своїх стосунків, демонстрували уміння поліпшувати стосунки, знаходити спільну мову з дорослими та однолітками.
6 жовтня у 9 класі на тренінгу «Самооцінка характеру», учні демонстрували уміння ставити перед собою мету і досягати її; аналізували вигоди , які можна отримати від удосконалення характеру.
24 вересня був проведений тренінг у 9 класі на тему «Цінності-основа характеру». Учні навчалися розрізняти Цінності-цілі та засоби досягнення власних цілей . На тренінгу учні вчились проявляти активну позицію . Творчі завдання сприяли розвитку життєвих навичок. 24 вересня також відбувся тренінг у 6 класі з теми «Вчимося приймати рішення». Учні розширили власний світогляд щодо правильного шляху прийняття рішень, та побачили у роботі творчих груп як іноді негативно впливають на прийняття рішень сторонні люди. За допомогою завдань учні моделювали ситуації прийняття правильних рішень. 29 вересня відбувся 3-й тренінг з теми «Як протидіяти тиску однолітків». Тема тренінгу виявилась актуальною для учнів. На прикладі ситуаційних завдань, учні вчилися протидіяти тиску. Також складали власні поради віртуальним друзям щодо правильного виходу із складних ситуацій.
15 вересня відбувся перший тренінг у 6 класі за темою «Самооцінка і здоров'я людини». Ми обговорювали недолі завищеної і заниженої та переваги адекватної самооцінки, тренувалися навичкам постановки і досягнення мети. Учні отримали позитивне враження від мультфільму «Баранець і кролень», який на його героях демонстрував уміння адекватно оцінювати себе.
Учні 8 класуна другому тренінгу «Рівноправне спілкування»(14 вересня), розвивали навички упевненої поведінки, формували почуття власної гідності і поваги до себе та інших. На прикладі запропонованих ситуацій демонстрували уміння використовувати «Я-повідомлення».