Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 18.11.2019, 08:10:01

Меню сайту
Категорії розділу
Проект "Вчимося жити разом" [24]
Друзі сайту
 
Блоги вчителів
Наше опитування
Яку інформацію Ви хотіли б знайти на сайті?
Всього відповідей: 95
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Проект "Вчимося жити разом"

У розділі матеріалів: 24
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 »

30 листопада в 10 класі був проведений тренінг: «Запобігання та розвʼязання конфліктів». Метою тренінгу було ознайомити учнів з «плюсами» і «мінусами» конфлікту і дати їм змогу відпрацювати стилі поведінки в конфліктній ситуації.

Після проведення тренінгу діти зробили висновки:

* Конфлікти – невід’ємна частина нашого життя.

* У конфлікті слід обирати стиль поведінки, оптимальний для ситуації.

* За можливості найкраще обирати співробітництво чи компроміс.

Тренінг пройшов продуктивно і цікаво!

14 грудня в 10 класі був проведений тренінг: «Як стати миротворцем». Метою тренінгу було формувати в учнів почуття відповідальності, розвивати важливі соціальні навички та готовність бути миротворцями в своєму середовищі.

Після проведення тренінгу діти зробили висновки:

* Мир — це конструктивне розв'язання конфліктів, відсутність насилля, співробітництво, взаєморозуміння та гармонія в суспільстві.

* Миротворчість — це процес припинення конфлікту за допомогою переговорів або посередництва.

* Усі люди можуть бути миротворцями, і сталий мир передбачає, що всі члени суспільства роблять у нього свій внесок.

Тренінг пройшов продуктивно і цікаво!

Вч. фізики Акулова Н.Ю.

Проект "Вчимося жити разом" | Переглядів: 146 | Додав: Школа | Дата: 23.12.2016 | Коментарі (0)

І знову тренінг

20 грудня  у 3-Б класі пройшов тренінг «Самооцінка характеру». Діти звикли створювати та розглядати цікаві ситуації, самостійно приймати рішення. А сьогодні вчилися оцінювати себе і порівнювати результат з оцінкою друзів. Найбільше запам’яталась руханка «Самооцінка».

 

Класовод 3-Б класу Собко І.І.

Проект "Вчимося жити разом" | Переглядів: 155 | Додав: Школа | Дата: 23.12.2016 | Коментарі (0)

У нашому класі 12 грудня…

У веселому колі пройшов тренінг «Як залагодити конфлікт». Учні 3-Б класу вчилися шукати правильні рішення у конфліктних ситуаціях, переконалися, що не можна вигадувати образливі прізвиська. Дуже всім сподобалось записувати власне правило. яке допоможе владнати конфлікт. З задоволенням переглянули мультфільм «Скарб кота Леопольда» і подружилися з правилом: «Давайте жити дружно!»

 

Класовод 3-Б класу Собко І.І.

Проект "Вчимося жити разом" | Переглядів: 168 | Додав: Школа | Дата: 14.12.2016 | Коментарі (0)

5 грудня пройшов останній тренінг у 7 класах на тему «Конструктивне розв язання конфліктів», на ньому учні 7-х класів вчились, як поводитись у конфліктній ситуації, називали способи подолання конфліктів, пояснювали , чому важливо вміти долати конфлікти у житті.

На четвертому тренінгу «Безпека спілкування в мережі Інтернет», який відбувся 7 грудня у 8 класах, учні демонстрували уміння захищати персональні дані, уникати ризикованої поведінки у мережі Інтернет.

8 грудня пройшов тренінг у 6 класі з актуальної для підліткового віку теми «Як владнати конфлікт». Учні вчились розв язувати конфліктні ситуації, називали шість кроків розв язання конфлікту, пояснювали значення терміну конфліктоген.

Також 8 грудня відбувся тренінг у 9 класі за темою «Спілкування і розбудова стосунків». На тренінгу учні розвивали навички ефективного спілкування з дорослими та однолітками.

9 грудня пройшли тренінги у 5 класах на тему «Упевнена поведінка». Учні знайомились з перевагами упевненої поведінки, розвивали асертивність, самоповагу і повагу до інших людей.

Вчитель основ здоров'я Сарана Ю.В.

Проект "Вчимося жити разом" | Переглядів: 170 | Додав: Школа | Дата: 12.12.2016 | Коментарі (0)

24 листопада в 5-их класах був проведений тренінг: «ЩО СПРИЯЄ ПОРОЗУМІННЮ МІЖ ЛЮДЬМИ». Метою тренінгу було дати учням змогу відпрацювати навички комунікації: слухати і говорити, розуміти і використовувати «мову жестів», розвитку щирої і доброзичливої манери спілкування, уміння долати соромʼязливість.
Після проведення тренінгу діти зробили висновки:
* Спілкування — це обмін думками, новинами, враженнями, тобто повідомленнями.
* Спілкуватися можна, використовуючи слова (вербально), та без них (невербально), за допомогою міміки, жестів, інтонації тощо.
* Міміка — це виразні рухи м’язів обличчя людини. Жести — виразні рухи частин тіла (рук, ніг, голови).
* Для порозуміння необхідними є: щирість і тактовність; доброзичливість і гарні манери; уміння говорити та слухати, розуміти невербальні сигнали.
* Зайва сором’язливість перешкоджає спілкуванню, та за необхідності можна набути упевненості в різних ситуаціях.

24 листопада в 6 класі був проведений тренінг: «Навички спілкування». Метою тренінгу було розвивати у дітей комунікативні навички, виховувати доброзичливу, чемну і впевнену манеру спілкування.
Після проведення тренінгу діти зробили висновки:
* Чимало людей страждають від сором’язливості у спілкуванні з незнайомими людьми.
* Якщо почуваєшся невпевнено у незнайомій компанії, соромишся розмовляти з батьками друзів чи з друзями твоїх батьків, тобі слід тренувати навички уміння знайомитися, починати, підтримувати і завершувати спілкування.
* Уміння робити комплімент корисне кожній вихованій людині.

24 листопада в 9 класі був проведений тренінг: «Емоційна саморегуляція». Метою тренінгу було ознайомити учнів із поняттям «емоційна саморегуляція», базовими емоціями, загальною стратегією та прийомами самоконтролю.
Після проведення тренінгу діти зробили висновки:
* Усе, що відбувається в нашому житті, ми спочатку оцінюємо емоційно, а потім раціонально.
* Емоційна саморегуляція — це розуміння природи емоцій, уміння розпізнавати їх і здатність володіти собою.
* Саморегуляція дає змогу досягати мети, уникати багатьох проблем, зберігати психологічну рівновагу і приймати 3 виважені рішення у будь-якому віці й за будь-яких обставин.
* Навчитися керувати емоціями вам допоможе знання загальної стратегії та прийомів самоконтролю.

Вчитель фізики Акулова Н.Ю.

Проект "Вчимося жити разом" | Переглядів: 176 | Додав: Школа | Дата: 29.11.2016 | Коментарі (0)

28 листопада в 3-Б класі пройшов тренінг «Як стати толерантним». Діти говорили про те, як треба ставитися до відмінностей, які існують між людьми, ставитися до інших так, як ти хочеш щоб ставилися до тебе. Створили чарівне дерево, де повторили ознаки толерантності.

  

Класовод 3-Б класу Собко І.І.

Проект "Вчимося жити разом" | Переглядів: 169 | Додав: Школа | Дата: 29.11.2016 | Коментарі (0)

22 листопада у 8-х класах відбувся тренінг з теми: «Стоп булінг», метою якого було формування нетерпимість до проявів агресії, розвиток співчутливого ставлення до жертв, навичок надання і отримання допомоги.

Під час проведення тренінгу учні дізналися, що таке булінг, які його форми, навчилися розрізняти булінг і піддражнювання, розробляти стратегії подолання булінгу, демонстрували емпатію до жертв насилля та уміння припиняти булінг чи звертатися по допомогу, називали джерела допомоги жертвам булінгу.

  

Вчитель основ здоров'я Строкань Н.О.

Проект "Вчимося жити разом" | Переглядів: 143 | Додав: Школа | Дата: 24.11.2016 | Коментарі (0)

15 листопада в 5-их класах був проведений тренінг: «Ми – особливі». Метою тренінгу було дати учням змогу розвивати життєві навички толерантності, протидії дискримінації, уміння працювати в команді, поважати особисті якості інших людей.

Після проведення тренінгу діти зробили висновки:

  • Дискримінація — це порушення чи позбавлення людини прав за расовою, національною, статевою, релігійною чи іншою ознаками.
  • В основі дискримінації — упереджене ставлення.
  • Толерантність — це визнання за кожною людиною права бути іншою.
  • Щоб жити в мирі, слід шукати те, що зближує, а не роз’єднує людей.

  

Вчитель фізики Акулова Н.Ю.

Проект "Вчимося жити разом" | Переглядів: 136 | Додав: Школа | Дата: 17.11.2016 | Коментарі (0)

14 листопада в 7-их класах був проведений тренінг: «Керування стресами». Метою тренінгу було ознайомити учнів з впливом стресу на здоров'я та фізичними, емоційними й духовними способами керування стресом.

Після проведення тренінгу діти зробили висновки:

  • Під час стресу організм мобілізує всі резерви, що виявляється на фізіологічному і психологічному рівнях. Ця реакція має назву «Боротися чи тікати».
  • Занадто сильний або тривалий стрес є небезпечними для здоров’я.
  • Існують фізичні, емоційні і духовні способи керування стресом, які допомагають долати сильні стреси і запобігати виникненню хронічних.

  

Вчитель фізики Акулова Н.Ю.

Проект "Вчимося жити разом" | Переглядів: 170 | Додав: Школа | Дата: 17.11.2016 | Коментарі (0)

10 листопада в 5-их класах був проведений тренінг: «Ти – особливий». Метою тренінгу було допомогти учням розвивати життєві навички позитивної самооцінки, самоусвідомлення і самовдосконалення, а також уміння запропоновувати допомогу людям з обмеженими можливостями.

Після проведення тренінгу діти зробили висновки:

  • Кожна людина є особливою, має свої неповторні риси.
  • Наше ставлення до самих себе називають самооцінкою. Завжди стався до себе як до обдарованої, доброї і порядної людини.
  • Ідеальних людей не буває. Але вади, які можна змінити, спонукають людей до самовдосконалення.
  • Для цього треба визначити, що б ви хотіли змінити у собі, та започаткувати проект самовдосконалення.

10 листопада в 6 класі був проведений тренінг: «Ефективне спілкування». Метою тренінгу було дослідити прогрес розвитку засобів комунікації. Розвивати навички спілкування; уміння говорити, слухати, встановлювати контакти з іншими людьми.

Після проведення тренінгу діти зробили висновки:

  • Спілкування – це обмін думками, почуттями, враженнями, тобто повідомленнями.
  • Засоби комунікації допомагають людям спілкуватися на відстані. Вони увесь час удосконалюються.
  • Повідомлення передаються вербально і невербально. Якість спілкування залежить передусім від уміння говорити і слухати, розуміти і володіти «мовою жестів».
  • Непорозуміння — це помилки у спілкуванні. Конкретність і вміння уточнювати повідомлення допоможуть уникнути цих помилок.

10 листопада в 9 класі був проведений тренінг: «Самовизначення і вибір професії». Метою тренінгу було ознайомити учнів із складовими життєвого самовизначення, формулою вибору професії, надати підтримку у визначенні критеріїв та особистих мотивів для вибору професії.

Після проведення тренінгу діти зробили висновки:

  • Вдалий варіант професійного самовизначення відповідає формулі: «Хочу, можу, треба».
  • Коли всі компоненти формули збігаються, людина отримує задоволення від роботи, досягає високого рівня майстерності й отримує гідну винагороду за свою працю.

 

Проект "Вчимося жити разом" | Переглядів: 171 | Додав: Школа | Дата: 17.11.2016 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-24
Форма входу

Пошук
Актуальні новини

------------------------------

Цікаві події
Участь у проектах
----------------------------
----------------------------
-----------------------------

Мирненська ЗШ І-ІІІ ст. © 2019
Створити безкоштовний сайт на uCoz