УЧНІВ 1-11 КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Процес становлення незалежної демократичної України з її прагненням стати повноправним членом європейської спільноти передбачає всебічне утвердження в суспільному та індивідуальному бутті цивілізованого життя на основі загальнолюдських цінностей та духовних, моральних і культурних засад життя українського народу. Тому мета сучасного 3освітнього процесу - не тільки сформувати необхідні компетенції, надати ґрунтовні знання з різних предметів, а й формувати громадянина, патріота; інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість, готову протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ. Виховання учнів у сучасній школі здійснюється в контексті громадянської і загальнолюдської культури, охоплює весь навчально-виховний процес, ґрунтується на свободі вибору мети життєдіяльності та поєднує інтереси особистості, суспільства і держави. Орієнтири передбачають залучення учнів до різних форм творчої та суспільно корисної діяльності, зокрема: пізнавальної, оздоровчої, трудової, художньо-естетичної, спортивної, пропагандистської, ігрової, культурної, рекреаційної, екологічної, що організовуються у години дозвілля, тобто у позакласний час. Метою основних орієнтирів вихованняє створення цілісної моделі виховної системи на основі громадянських та загальнолюдських цінностей як орієнтовної для проектування моделей виховних систем у загальноосвітніх навчальних закладах України.
Зміст виховання
Ціннісне ставлення до праці
Ціннісне ставлення до мистецтва
Ціннісне ставлення до природи
Ціннісне ставлення до людей
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
ДЕВІЗ НАШОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ: Всі ми разом за майбутнє, За успішне виховання, За дитинство незабутнє Та безхмарне існування!
МЕТА НАШОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ: Залучення учнів до навчального та виховного процесів, виховання національної свідомості, соціально активної особистості. СТРУКТУРА ШКІЛЬНОЇ ЛІГИ "МРІЯ" Відкрити
ЛІДЕРИ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ.
Голова Ради Школярів - Федоренко Дмитро, учень 9 класу Заступник Голови – Рибалко Ольга, учениця 9 класу ГОЛОВИ ЦЕНТРІВ: Голова Центру «Інтелектуальний простір» - Юрченко Марія,учениця 9 класу Голова Центру «Спортивна мозаїка» - Філімонов Федір,учень 9 класу Голова Центру «Формула здоров’я» - Долгополова Юлія,учениця 9 класу Голова Центру «Дозвілля» - Ящук Валерія,учениця 9 класу Голова Центру «Дисципліни і порядку» - Будник Володимир,учень 9 класу Голова Центру «Інформаційний світ» - Рудомьоткін Євген,учень 9 класу
Протягом року Радою шкільного музею, за допомогою вчителя, були розроблені оглядові екскурсії для загального ознайомлення з музеєм та тематичні екскурсії, що передбачають ґрунтовне вивчення того чи іншого питання. Наприклад, «Ветерани Великої Вітчизняної війни – наші земляки»,історія селища Мирне, народні умільці… В музеї знаходяться матеріали, які можна використовувати на уроках історії, історії рідного краю, та виховних годинах. Зокрема при вивченні подій Великої Вітчизняної війни, Афганської війни, трагедії на Чорнобильській АЕС, учасниками яких були мешканці нашого селища. Учні знайомляться з документами та архівами шкільного музею. За цих умов саме сприйняття навчального матеріалу стає активним: зі слухачів школярі перетворюються на дослідників, займаються науково – дослідницькими роботами, а саме «Національні меншини нашого регіону», «Трагедія українського єврейства в роки Великої Вітчизняної війни». Ми поповнюємо музей новими експонатами , які реєструються в інвентарній книзі. Зібрані документи зберігають пам’ять минулого , передають її естафету нащадкам, підтримують і розвивають зв’язок часів і поколінь. Члени гуртка «Музейна справа» виготовили буклет про основні експозиції музею. Радою музею створена презентація «Радянсько-афганська війна:повернення історичної правди». Ми розпочали роботу над оформленням альбому «Фотолітопис Мирненської школи». Пошукова робота триває й досі, продовжується збір експонатів, спогадів. Освітньовиховна функція музею реалізується на всіх етапах його діяльності, тому, що основними учасниками роботи шкільного музею є самі учні: вони збирають, вивчають, експонують і пропагують музейні матеріали, постійно знайомляться з ними в процесі позаурочних і навчальних занять.
Куура Микола Феліксович народився 11.04.78 р. в с.Терпіння Мелітопольського району Запорізької області. В 1984 р. – учень нульового класу Терпіння ЗШ № 1. З 1985 р. сім’я переїздить до смт. Мирне, того ж року Микола стає учнем 1 класу Мирненської ЗШ, першим вчителем його була вихователь Ганна Василівна Вихватень. За роки навчання в школі Микола проявив себе як старанний, відповідальний учень, який був активним учасником різноманітних шкільних і класних заходів, а найбільше Микола любив спорт. У 1993 році він закінчує 9 клас і вступає до ПТУ № 56, яке закінчує у 1996 році і отримує диплом з 3 професій: тракторист-машиніст, слюсар, водій категорії «С». Восени 1996 р. Миколу розпочав військову службу, яку він проходив у 18 танковій армії глибокої розвідки, яка була дислокована в м. Кривий Ріг. 1998 р. Микола був демобілізований, цього ж року він розпочав свою трудову діяльність у в/ч 1030 старшиною надстрокової служби. Пізніше в/ч переходить у підпорядкування МНС. Саме тут Микола Феліксович прослужив 9 років. Він працював водієм-сапером другого аварійно-рятувального загону по розчищенню технічних територій Новобогданівської артбази. 28.11.2007 р. у вузький довгій траншеї глибиною більш 2 метрів, куди закладають боєприпаси для знищення, раптом відбувся зсув бокової стінки траншеї і двоє військових, старшина і лейтенант, миттю опинилися в лещатах щільної землі. Лейтенанта, який знаходився ближче до пологого виходу, врятували, а старшину Кууру Миколу звільнили з-під завалу тільки через 20 хвилин, але вернути його до життя не вдалося. Так трагічно закінчилося життя старшини внутрішньої служби Куури Миколи Феліксовича. Наказом Президента він був нагороджений орденом «За мужність» ІІІ ступеня посмертно. За ініціативою командира загону полковника Олександра Стасюка та директора Мирненської ЗШ І-ІІІ ступенів Кружилової Г.І. 20.09.2008 р. на фасаді Мирненської ЗШ І-ІІІ ступенів, учнем якої був Куура М.Ф., була відкрита меморіальна дошка на знак вшанування пам’яті про нього.
"Школа вікнами до сонця, Вчитель - серцем до дітей."
Саме таким є творче кредо педагогічного колективу Мирненської ЗШ І - ІІІ ст. Як відомо, до школи діти йдуть із задоволенням лише тоді, коли таки зустрічають їх справжні вчителі, люди із добрим серцем, високою культурою, справжні професіонали; коли створено в школі атмосферу затишку, доброзичливості, розуміння, творчості. Мережа гуртків, які існують в нашій школі, досить розгалужена. Всі бажаючі можуть знайти собі заняття до душі, відповідно до здібностей, нахилів, смаків: якщо ти співаєш, тебе радо зустрінуть у вокально - хоровому колективі, а якщо ти відчуваєш красу слова і хочеш навчитися декламувати, тебе ждуть у гуртку художнього читання та драматичному. Ми всі намагаємося бути друзями природи, саме для тих, кому небайдуже екологічні проблеми сучасності, відкрито гурток "Юні друзі природи", "Меридіан". Безпека життєдіяльності - запору здорового і щасливого життя. Саме вивченню правил дорожнього руху навчаються бажаючи в гуртку "Світлофорик". Багата наша школа на спортивні традиції, а виховуються наші спортсмени в спортивних секціях з волейболу, баскетболу. Надзвичайно велику увагу приділено в школі національному та військо - патріотичному вихованню. Учні із задоволенням відвідують гуртки "Джури козацькі" та клуби "Пошук", "Джура". Отже, життя в школі вирує протягом всього світового дня, адже школа живе життям своїх мешканців - учнів Мирненської ЗШ І - ІІІ ст.
Масштабні завдання виховного процесу, поставлені перед школою, можна здійснити, створивши педагогічно збагачене виховне середовище, продуктивний виховний простір ,через який має простежуватися вплив чинників виховання на процес становлення особистості як суб’єкта життєтворчості. Здійсненню цього процесу сприяє створення виховної системи як сукупності виховних впливів на особистість..
Можна сказати, що в Мирненській ЗШ склалася індивідуальна виховна система, яка виникла в процесі інтеграції основних компонентів виховання (мета, суб’єкти виховання, їх діяльність, спілкування), що сприяє духовному розвитку і саморозвитку особистості, створенню своєрідного духу школи.
В Мирненській загальноосвітній школі вже сім років працює історико-краєзнавчий музей. Головне завдання, яке ставилося під час його створення – поглибити та доповнити знання учнів про історію свого селища, воєнний та післявоєнний періоди, культурний розвиток. Історія рідного краю, це невід’ємна частина історії України. Тому дітям, під час екскурсій, необхідно показати нерозривність історії рідного краю з історією держави.