Тема уроку. Ґрунт. Склад ґрунту. Значення та охорона ґрунтів.
Тип уроку. Урок засвоєння нових знань (з використанням інтерактивних методів навчання).
Цілі уроку.
Формування поняття «ґрунт», уявлення про перегній, склад ґрунту, властивості, процес утворення, про значення ґрунту в природі і цінність його для людей, про шляхи забруднення і руйнування ґрунту, його охорону й збереження.
Формувати вміння установлювати взаємозв'язки, залежності в природі.
Розвивати дослідницький підхід до вивчення до вивчення природних об´єктів.
Удосконалювати вміння спостерігати, узагальнювати, самостійно робити висновки, висловлювати думку.
Виховувати допитливість, повагу до думки іншої людини, дбайливе ставлення до землі, прагнення охороняти і шанувати землю.
Мета. Закріпити та узагальнити знання учнів про дієслово як частину мови. Вдосконалювати вміння використовувати знання в практичній діяльності. Розвивати спостережливість, зв'язне мовлення, творче мислення. Збагачувати словниковий запас . Виховувати почуття колективізму та взаємодопомоги.
Обладнання. Мультимедійна презентація, картки для роботи в парах, групах, таблиця "Дієслово".
Тема: закріплення букви Зз. Розвиток мовлення за віршем В. Камінчука. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Добирання заголовка до тексту.
Мета: повторити і закріпити знання учнів про вивчені букви та їх звукові значення; формувати навички читання текстів; учити добирати заголовки до текстів; розвивати мовлення, поповнювати словниковий запас учнів; розвивати фонематичний слух; уміння узагальнювати, зіставляти; виховувати любов до природи, почуття прекрасного.
Мета: виховувати любов до рідної мови, обрядів і традицій українського народу, українського фольклору. Розвивати пам'ять, увагу, допитливість; розширювати словниковий запас.
Тема уроку: Дециметр. Вимірювання і записування довжин відрізків. Побудова відрізків заданої довжини.
Цілі уроку:
1.Познайомити учнів з новою одиницею виміру — дециметром;дати уявлення про вимірювання і порівняння довжин предметів; закріплювати знання чисел у межах 20; удосконалювати навички розв’язання прикладів у межах 10.
Тема уроку: ПОЕЗІЯ ОЛЕГА ГОНЧАРЕНКА – НЕБУДЕННЕ ЯВИЩЕ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ
Мета уроку: продовжувати роботу по ознайомленню одинадцятикласників з сучасним літературним процессом рідного краю, зокрема ознайомити учнівіз творчістю Олега Гончаренка. Звернути увагу на реалізацію творчого задуму автора в збірках поезій,дослідити особливості тематики поезій, нестандартність образів, зв’язків між реаліями життя та біблійними і духовними цінностями.
Навчальна : повторити і активізувати лексику теми; навчати учнів висловлювати і обґрунтовувати свою думку; формувати навички монологічного мовлення; повторити вживання "much”, "many”, "little”, "a lot of” із злічуваними та незлічуваними іменниками
Виховна: виховувати в учнів вміння правильно харчуватись, вміння відрізняти здорову їжу від нездорової, позитивне відношення до здорового образу життя.