-стимулювання інтересу учнів до вивчення англійської мови;
-расширення знань, умінь і навичок в оволодінні іншомовною комунікативною діяльністю;
-виховання уміння працювати в команді.
Рекомендації:
Цей сценарій позакласного заходу "День Святого Валентина" призначений для учнів 5 класу. Учасники діляться на команди, кожна з яких придумує собі назву. За кожну правильну відповідь команда отримує сердечко. Підсумок підводиться по кількості зароблених сердечок.
Мета: формувати навички свідомого читання, особистісного спілкування і спілкування у невеличких групах; розвивати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, узагальнювати, доводити; заохочувати співробітництво дітей; виховувати любов до Батьківщини, повагу до традицій свого народу.
Мета: Ознайомити учнів із розмаїттям рослинного світу; сформувати поняття дерева, кущі, трав’янисті рослини; ознайомити з функціональним призначенням органів рослин, показати пристосування для поширення плодів і насіння; розвивати спостережливість; виховувати бережливе ставлення до природи, любов до рідного краю; почуття прекрасного в природі.
Мета: ознайомити учнів із різноманітним світом тварин; формувати поняття комахи, птахи, звірі; навчати їх розпізнавати за істотними ознаками;розвивати логічне мислення через завдання на порівняння, доведення, вилучення зайвого, встановлення взаємозв’язку між рослинами і тваринами; виховувати бережливе ставлення до всього живого.
Цель: познакомить с вопросительными предложениями, их оформлением интонационно и на письме; развивать умение выразительно читать текст, мышление, умение анализировать; пополнять словарный запас учащихся; воспитывать любовь к литературе, чтению.
Цель: Актуализировать знания учащихся о значении слова, показать различия в значениях слов разных тематических групп; расширять словарный запас учащихся; воспитывать интерес к родному слову.
Для вас, коллеги! Предлагаем комплект методик фронтального изучения детей, что является составной частью разноплановой многомерной диагностики изучения готовности ребенка к школе. Данные диагностические методики адресованы учителю начальных классов.