Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Каталог статей
У категорії матеріалів: 32 Показано матеріалів: 31-32 |
Сторінки: « 1 2 3 4 |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Поради батькам "Захисти свою дитину САМ" 1.Встановіть правила використання комп'ютера в сім'ї. 2.Час, проведений за комп'ютером, має бути обмеженим, щоб не шкодити здоров'ю. 3.Комп'ютер має стояти в кімнаті, якою користуються всі члени сім'ї. 4.Чат-кімнати та інші види публічного онлайнового спілкування є непідходящими для дитини (тому що дитина не знає, хто насправді знаходиться по той бік екрана). 5.Узгодьте з дітьми, яку особисту інформацію вони можуть розміщували в Інтернеті, а також розкажіть їм про ризики, пов'язані з розкриттям такої інформації. 6.Наполягайте на тому, щоб ваші діти ніколи не давали своєї адреси, номера телефону або іншої персональної інформації, включаючи інформацію про те, в яку школу вони ходять або де їм подобається гратися чи відпочивати. 7.Накажіть своїм дітям ніколи не зустрічатися зі своїми он-лайн-друзями особисто. Поясніть їм, що вони можуть бути не тими, за кого себе видають.
|
Основне без паніки! Якщо вживання непристойних слів застало Вас зненацька, пригодяться поради загальні поради психолога. 1. Уперше почувши лайку від дитини, намагайтеся вдати, що нічого не сталося і спостерігайте за її поведінкою. Якщо вона вже розуміє сенс сказаного слова, вона чекатиме від вас якоїсь реакції і, не побачивши її, повторить провокацію або вирішить, що слово звичайне, втратить інтерес і забу¬де про нього. А якщо дитина не викаже цікавості, то, мабуть, це слово скоро зникне з лексикону малого бешкетника. 2. Якщо учень нецензурно висловився посеред уроку, основне — зберегти спокій. Звичайно, важко втриматися, не відреагувати і не покарати його. Зробіть вигляд, що нічого особливого не сталося — це лише прикра випадковість. А вже після закінчення уроку з'ясуйте причину такої поведінки. Це підкаже, як діяти далі. 3. Якщо нецензурщина все-таки прижилася в дитячому мовленні, поговоріть з дитиною, запитайте її, що означають ці слова. Можливо, малюк і сам не знає, що каже. Поясніть, хто користується такими словами і чому культурні люди таких слів не вживають. 4. Якщо підліток кричить, гнівається і виявляє агресію, не можна про¬сто заборонити виражати свій гнів. Необхідно навчити його, як реагувати на подразники, як виявляти негативні емоції без грубих слів. 5. Якщо ненормативна лексика вже закріпилися в мовленні дитини, можна дати їй почитати словник ненормативної лексики. Адже коли чогось багато, воно є доступ¬ним і не карається, то швидко набридає. 6. Якщо дитина мотивує свою лайку тим, що «всі інші так роблять», спробуйте пояснити, що нецензурна лексика схожа на залежність від тютюну і алкоголю. Так само, як нікотин руйнує легені, так і нецензурщина збіднює словниковий запас. А його відновлення буде складним і болісним
|
|
Актуальні новини |
---|
------------------------------ |
Участь у проектах |
---|
---------------------------- ---------------------------- -----------------------------
|
|