Відповідно до статті 16 Закону України "Про загальну середню освіту” 2011/2012 н.р. розпочинається 1 вересня святом «День знань» і закінчується не пізніше 1 липня.
Навчальні заняття проводяться за семестровою системою:
І семестр - з 1 вересня по 25 грудня,
ІІ семестр - з 11 січня по 25 травня.
Впродовж навчального року учні мають канікули:
осінні з 24 по 30 жовтня
зимові з 26 грудня по 10 січня
весняні з 26 березня по 1квітня.
Навчальні екскурсії для учнів 1-4 класів та навчальні екскурсії і навчальна практика для учнів 5-8, 10 класів організовані та проводяться протягом навчального року в канікулярний та позаурочний час.
Режим роботи закладу пятиденний. Заняття проводяться в одну зміну.
Тривалість уроків:
для учнів 1-го класу – 35 хв.
для учнів 2-4-х класів – 40 хв.
для учнів 5-11-х класів – 45 хв.;
Перерви:
для учнів 1-4-х класів передбачено дві великі перерви по 20 хв. після другого та третього уроків (у зв'язку з харчуванням учнів 1-4-х класів) та решта перерв по 10 хв.;
для учнів 5-11-х класів велика перерва після третього уроку тривалістю 30 хв., решта перерв по 10 хв.
У наш час Інтернет-технологій багато аспектів нашого життя переноситься в мережу, прискорюючи тим самим темпи розвитку інформаційного суспільства і долаючи географічні бар’єри. Не стає виключенням і освіта. Зараз вже не обов’язково знаходитись поруч з викладачем. Дистанційне навчання – сукупність наступних заходів:
- засоби надання учбового матеріалу учню;
- засоби контролю успішності учня;
- засоби інтерактивної співпраці викладача і учня;
- можливість швидкого доповнення курсу новою інформацією, коригування помилок.
У наш час в умовах економічних відносин і жорсткої конкуренції на ринку праці особливе значення мають знання, навички та досвід. Фахівець XXI століття - це людина, яка вільно володіє сучасними інформаційними технологіями, постійно підвищує і вдосконалює свій професійний рівень. Наслідком процесу інформатизації суспільства та освіти є поява дистанційного навчання як найбільш перспективної, гуманістичної, інтегральної форми освіти, орієнтованої на індивідуалізацію навчання.
В Мирненській школі приймають участь у проекті дистанційного навчання три вчителя: Устюгова О.О. (вчитель англійської мови), Акулова Н.Ю. (вчитель фізики) та Фадєєва Т.А. (вчитель укр..мови та літератури). Ці вчителі пройшли реєстрацію в системі дистанційного навчання і розробляють план роботи зі своїми учнями (3 учні з тих класів, де вони викладають).
В рамках проведення обласного конкурсу навчальних проектів Intel«Навчання для майбутнього», застосовуючи в своїй педагогічній діяльності проектний метод з використанням ІКТ з метою використання впровадження в педагогічну практику таких методів організації учбового процесу, як навчальний проект і організація самостійних досліджень учнів з використанням ІКТ, сприяючи підвищенню рівня кваліфікації вчителя в галузі інноваційних педагогічних і інформаційних технологій у викладанні предмету, комунікативній взаємодії об’єктів, узагальнюючи досвід у застосуванні проектно – дослідницьких методів для підвищення якості навчання школярів з використанням ІКТ освітнього процесу було розроблено та проведено з учнями бінарний проект з фізики та літератури, подано в оргкомітет заявку на участь в конкурсі; представлено матеріали реалізованого проекту, на конкурс надано учнівські роботи, розроблені в рамках реалізації проекту; форми оцінювання у складі Портфоліо проекту відображають реальні досягнення учнів, що брали участь в реалізації проекту.
Виконуючи наказ відділу освіти МРДА від 18.10.2010. №469 «Про проведення Року «Фізики та лірики» з Веб 2.0.» та з метою залучення вчителів – предметників до використання в навчально – виховному процесі інформаційних технологій Веб 2.0, протягом 2010 – 2011 навчального року, відбулася реєстрація учасників конкурсу та створена візитка на ЗапоВікі; прийнято участь у конкурсі на створення кращого блогу з предмету серед вчителів фізики та світової літератури, створено проект «Шукаємо зв’язки з Україною», створено тематичний відео альбом з фізики, прийнята участь у конкурсі на створення фотоальбомів, конкурсі «Стежками фізиків і ліриків», конкурсі «Досліджуємо разом» та у конкурсі бінарних проектів «Ми починаємо творити».
Складено та затверджено розклад державної підсумкової атестації в 9 -11 класів. Ви можете ознайомитися з ним. Далі буде розміщена детальна інформація про склад атестаційної комісії, кабінети.